Torsdag

Hej allesammans :) Tänkte slänga upp ett litet inlägg (efter en bloggtorka på ca 50 år) Fick förfrågan på vad jag tycker om tubtopp och färgade jeans! Jag tycker att det är rå hett med bara axlar och ett par fina färgade jeans nu till våren/sommaren kan ju inte bli bättre! :) Imorgon är det fredag, veckan har precis som alla andra bara rusat iväg och jag undrar hur detta ska sluta? Men eftersom att det nu är torsdag så betyder det helg och även en mängd olika aktiviteter:) Imorgon ska jag på middag till Oliva Dosé och efter det blir det Park Lane så förhoppningsvis blir det en grym fredag! Taggaad som faaan !

Dock är Lördag fortfarande oklar för min del! Tyska prov på måndag så det blir plugg på söndag vilket också innebär en hyfsat lugn lördag (kanske eurovision) Har inte bestämt.. Känner dock suget efter räkor och ett kallt glas Omaka springs. Om ni har tur så kanske ni får fler kommande uppdateringar

Love V

Kommentarer
Postat av: Sara

Va kul att du börjat igen! hoppas du kommer tillbaka med alla goa outfit bilder. Man blev grymt inspirerad!

2009-05-17 @ 20:35:10
Postat av: Amanda

hej! jag undrar vad du använder för mascara & läppglans?:) du är alltid så fin!

2009-07-27 @ 12:32:24
Postat av: Amanda

hade också varit kul att veta vad du använder för ansiktsprodukter? det är svårt att hitta några bra.

2009-07-27 @ 13:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0