Vendredi

Idag fick man ett litet trevligt Godmorgon sms av Linn, då man ju inte annat än att bli lite extra pigg och glad. Även om det är snöblask ute. Men annars så känner jag mig ganska trött, känner att sömnen inte har varit den bästa hittils sedan skolan började. Ska försöka sova lite imorgon. Fick aldrig gjort glosorna för de gick aldrig att få upp dom? Frågade Oscar också om han hade det, men det hade inte gått så bra för han heller.  Efter skolan ska jag jobba igen för det är ganska mycket just nu och det är snart bokslut så lite extra hjälp behövdes (Jag bockar och bugar) Alltid roligt med jobb:) Dessutom så kommer det att bli festligheter hos Amanda ikväll, wheeha Pussis på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0