Realisationk

Vileken pers! Nu ska jag summera denna dag. Bad pappa väcka mig tidigt för att äta frukost och sedan ta mig en liten lur efteråt. Men jag fastnade framför tv:n på tv4 fakta där det gick ett program om några överlevare i världen typ. Sedan åkte vi runt 10 till Göteborg för att gå på NK rea som började klockan 11. Skulle kolla om Acne stövlarna möjligtvis var på rea, men självklart var dem inte det. Gick sedan vidare upp till designers men där var det fullstädigt kaos och ändå var det fortfarande tidigt och jag kände att huvudvärken av allt folk började tränga sig på. När klockan började närma sig 1 var jag helt slut. Kände inte att jag orkade kolla med allt folk och när de öppnade klockan 1 tog det priset. Folk var som galna och sprang nästan in och då gick jag därifrån sur och grinig för att jag inte hittat något. Hade provat några fräcka byxor från Marc by Marc jacobs men det var aningen förstora. Dock köpte sig Sofia en jätte fin ny väska från Mulberry (barnaby)


men det var ju självklart heller ingen rea på den men det var hon värd efter stependiumet hon gick utav samskolan. Pappa hittade också en del saker..  Sedan skulle vi gå och äta china mat på Avenyn. Då trodde jag att jag skulle bli på lite bättre humör (eftersom att jag älskar chines och thaimat) men icke! Det smakade äckligt och de va otrevliga, vilket ledde till att jag började klaga och min familj började bli smått irreterad på mig. Sedan gick jag därifrån arg som ett bi och begav mig mot H&M. Hittade inget där heller men jag kollade lite på Gina Tricot och hittade detta fina armbandet med små speglar på


Sedan gick mamma, pappa och jag till Sense och fikade. Drack ett jätte gott te som hette: Den första snön. Det smakade som cheesecakeglass med lite citron i, helt underbart! Efter det började vi bli trötta men då gick jag och mamma till raglady och kollade lite. Mamma köpte sig ett par nya tofflor. Sedan gick vi tillbaka till NK. Klockan var då runt 4 så då var det en aning lugnare, då kunde man faktist titta lite närmare utan att få huvudvärk.. Nu är jag hemma och ska kolla på The mist av Stephen King med Sebbe.. Undrar hur det ska gå att sova inatt bara? det sägs nämligen att den är väldigt läskig :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0