You know you love me!

Usch vilken tröttsam dag, bara regn och rusk. Bättre blir det inte heller av mörket. Har ofta ont i huvudet, jätte konstig huvudvärk på olika punkter i huvudet typ. Ibland sitter det i bakhuvudet, ibland tinningen och pannan? Men jag antar att det beror på de mörka tiderna. Dessutom slutar vi halv 4 och kommer inte hem försen halv 5 typ för bussen inte stämmer riktigt :/ Aja nog med klagande. Man får se framåt! Jag börjar bli otålig när man börjar tänka på att i april maj någon gång, så kommer man att kunna sitta och njuta av solen på alla raster. Nu är det bara kallt och trist. Men som tur är så är ju vårmodet färgglatt och kommer förhoppningsvis att ljusa upp de mörka dagarna lite gran. Idag hade jag tänkt att gå på core kvart över 6 men jag känner att mörkret har fångat mig och jag kan inte hitta motivationen. Det får bli på torsdag istället hehe så kommer jag säkert att säga då också. Men jag tar dagarna som de kommer och idag mina kära vänner! Det tisdag, det betyder att det är nytt Gossip Girl avsnitt så denna dagen lyser ju ändå upp rejält ändå :)
 


  

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0