Fredag

Sovmorgon, så skönt. Kände att det behövde jag efter dessa dagar då jag har lagt mig väldigt sent. Men anledningen är att jag och Sanja ska hälsa på vårat faddeföretag Tjörns sparbank, vilket betyder att jag slipper franskan. Ikväll skulle jag egentligen till min systers nya lya i Borås, men det verkar som att hon kommer hem och farmor fyller år så det blir nog kalas istället. Lite segt men vad gör man inte för lilla farmor :) Får se hur kvällen slutar. Men det verkar inte bli några större planer. Samskolans vårkickoff bär ju av på Vallgatan ikväll och jag hade tänkt mig att gå dit men jag får se hur det blir med den saken, dessutom är det tydligen gratis inträde för att det gått något rykte om att dom bara ville tjäna pengar.. Ah jag vet faktiskt inte. Men men, nu ska jag sätta mig framför vakna med The voice och äta frukost. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0