2008

Sammanfattning av år 2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja men det är väl klart!
 Höll du några av dina nyårslöften?
Bröt det i Mars..
 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Haha tror inte det..
Dog någon som stod dig nära?
Nej..
Vilka länder besökte du?
Norge, Frankrike, England, Holland, Tyskland, Danmark 
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Jag skulle ljuga om jag sa nej!
Vilka tilffällen från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Val Thorens, Seglarveckan, Jersey
Vad var din största framgång 2008?
Bra resultat i skolan..
 Största misstaget?
Slutade på Samskolan
  Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja..
 Bästa köpet?
Mina bruna PrimeBoots och min Moncler jacka..
 Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla taggade kvällar tillsammans med mina vänner!
 Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
No Stress, Your Love, Let me think about it, Blinded by the light.
 Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och..
 Vad önskar du att du gjort mer?
Kommer inte på något speciellt..
Vad önskar du att du gjort mindre?
Ne varför då? Man lär sig av misstagen!
Hur tillbringarde du julen?
Med min kära familj, Farmor,Farfar, Kusinerna, Mormor och Morfar :)
 Blev du kär i år?
Nej tyvärr...
 Favorit tv program?
GOSSIP GIRL! Top Model
 Bästa boken du läste i år?
Ta livet av mig mamma
 Största musikaliska upptäckten?
Leona Lewis
 Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Solglasögon och skidställ, pengar
 Något du önskade dig men inte fick?
Thomas Sabo armband. (köpte ett själv istället :)
 Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Blev bjuden på amerikansk frukost av Patrik och Caroline. Var i St-sund och hade kalas
 Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
B-friend!!!
Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Perfekt!
 Vad fick dig att må bra 2008?
Vännerna och familjen!
 Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law och killen i Twilight 
Vilka saknade du?
Gabriella och Lina under hösten 2008


Fick insperationen av Gabriella. Tyckte det var rolig läsning!

Kommentarer
Postat av: Josephine

bästa boken.. haha ända boken? :)

2009-01-05 @ 00:07:19
Postat av: Gabriella

Ar det nagon som äger varlden utan Bfriend sa är det du!! ;)

2009-01-05 @ 02:29:37
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! :) Hoppas du får en bra dag imorgon:)

2009-01-05 @ 02:31:51
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lina

Killen i twilight är mina drömmars prins ! Sett filmen fyra ggr.. Pinsamt :)

2009-01-05 @ 05:25:26
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0