Söndag

Puuuh! Det är -7 grader ute och jag ville ta mig en promenad, men skam va kallt. Kanske tar mig en sväng till gymmet efter maten sedan. Har suttit framför datorn hela dagen. Har fixat med bilder och haft mig! Tog jätte lång tid och bättre gjorde det inte när datorn började sega som gjorde att det tog ännu mer tid från dagen. Men igår var det cocktail hemma hos mig och jag måste tacka alla för kvällen ännu en gång! Jätte roligt verkligen.




Fina vänner jag har va! Presentkort, Klocka från Triwa och en jätte fin rosa t-shirt från Juicy.. Kan det bli bättre?
Tack också för en jätte fin kväll tillsammans! Får ju även passa på att säga Grattis till 18-åringen Anton som firades efter tolvslaget! Grattis Till dig!




Tyckte det var extra roligt med alla snygga killa som klätt upp sig så stiligt. Tror inte att det bara är jag som tycker det är hett med kostym ;) Men tjejerna hade lyckats bra!

På mig hade jag Sofias klänning från H&M. Smycken och skärp från Hermés och Thomas Sabo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0