Onsdag

När jag går till frisören blir jag aldrig riktigt nöjd, inte liksom sådär riktigt missnöjd men det känns alltid som om något kunde varit annorlunda. Känner ni igen er? Iallafall är det så för mig, fast det tar ju samtidigt ett tag att vänja sig men det blir aldrig riktigt precis som man vill. Just nu i mitt fall känns det som om det är en smula för ljust på vissa ställen, men men man vänjer sig väl. Förra gången jag var hos frisören tyckte jag att det inte blev tillräckligt ljust. Är det någon av er som alltid blir nöjd?  Iallafall har det varit en lång dag. Missade bussen, eller igentligen gjorde jag inte det men jag gjorde det ändå! Förstår ni? haha nä men det var så att skolbussen som för ovanligheternas skull var en ny buss (den brukar vara gammal) åkte precis när jag gick ner för backen så jag vände mig sedan om för att gå hem igen. När jag är högst i backen upp hör jag någonting stort köra förbi och självklart var det 350, så fruktansvärt irreterande eller hur!  Fast det var ändå lite bra för då kunde jag plugga klart på de svåra glosorna som inte ville sätta sig riktigt. Så något ljust finns det ju alltid när det är svårt hehe. Avslutande också denna dag med favorit rätten från thaien, kyckling med bambuskott och currysås mums! Nu ska jag fortsätta med fanska :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0