Torsdag

Hej! Kom nyss hem från skolan och håller på att laga mat. Klockan sju ska jag och Caroline gå på spinning. Jag hade nog hellre gått på core puls men Caroline tyckte spinning, och självklart är jag en liten toffel. Måste också hinna med min läxa tills imorgon så det gäller att inte bara sitta framför datorn, vilket är svårt hehe. Men annars så har dagen varit ganska bra tycker jag. Vi fick igenom våran vilja idag när vi från och med nästa vecka kommer att flytta torsdags-lektionen till fredagens håltimma som då betyder att vi slutar ett på torsdagar. Men självklart var det ju så att alla inte ville det för andra kunde sluta en timma tidigare på fredagar men jag tycker ändå att 12:35 inte är så dåligt heller för dom som inte fick sin vilja igenom! Måste säga att det är en härlig känsla att få som man vill haha!



Gjort: Varit i skolan
Humör: Bra
Planer: Läxa spinna kolla tv
Ser på: skärmen
Lyssnar på: Farmor i telefonen
Läser: Hollywood fruar den nya generationen
Dricker:  Bubbelvatten
Äter: Lövbiff rotfrukter i ugnen majskolv och tzatsiki! :)
Bästa: Fredag morgon:)
Sämsta: Stressad över franskan
Väder: Grått
Outfit: Kofta från Odd molly, Linne från American Vintage och Nolita. Strumpbyxor H&M. Knästrumpor Lindex. Hunterstövlar. Halsband från Pilgrim och Juicy Couture. Klocka från Guess och Thomas Sabo


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin kofta du har på dig :) Supersöt! :)

2009-01-22 @ 21:31:42
URL: http://johannaaolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0