SPICE

Hallou! sorry för att uppdateringen varit sämst! Men igår så var jag bara allmänt trött (tror ni fattar varför) Låg hemma och kollade på Harry Potter med Sebastian. Sedan när han gick så somnade jag framför TV:n. Idag åkte vi in till göteborg och shoppade loss. En jacka från Belstaff och ett Thomas Sabo armband och en armband från Marc By Marc Jacobs. Jätte fina och är jätte nöjd med dem. Sedan gick jag in på Benetton och hittade en jätte fin tunika. Kommer lite bilder senare.  Idag har vi även varit och ätit på Spice för att fira min 17 års dag tillsammans med alla goa göteborgs tjejer! Jätte god mat. Åt kyckling med wokade grönsaker i sötsursås. Råå gött! Efter det gick vi till sense och satte oss och gossipa med en go fika..  Försökte fixa bilderna nu men kameran cp-ar.. Fixar det imorgon! Plus att det kommer lite goa bilder från nyår! :) Nu ska vi sova jag och Sofia! Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0