Onsdag

God Morgon!

Onsdag, veckan går fort vill jagverkligen säga. Undra hur långt det dröjer innan veckan är framme på fredag? Idag fyller Malin 18 år och självklart ska det firas. Dock får jag se hur jag gör med skolan imorgon. Men jag får nog lösa det på något bra sett. Klockan 8 ska vi träffas i stan för att äta och antagligen sedan gå till Deep. Men det är födelsedgsbarnet som får bestämma :) Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ännu, det återstår att se. Men nu ska jag iaf äta frulle!

GRATTIS HONEY!




Kommentarer
Postat av: Anonym

I värsta fall får du komma till Borås:D

2009-01-14 @ 13:23:23
Postat av: Victoria

Hehe! A det hade du gärna velat va:) Är det ensamt?

2009-01-14 @ 18:10:14
URL: http://victorialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0