Se framåt..

Den deppigaste dagen är lätt söndag! Då menar psykiskt. Man bara väntar på att den nya veckan ska börja. För min del är det hyfsat lugnt i skolan så det är inte så farligt ännu. Det redan vecka 4 och det betyder att det bara är 3 veckor svar tills vecka 7 och jag tror att ni vet vad det betyder ;) Annars så är det bara att kämpa på tills det närmar sig. 

Nu är jag på kalas hos min moster som fyller år. Tycker alltid att det är lika trevligt med kalas. Med mig hem från Göteborg fick jag en något kavajliknande som jag köpte på H&M. Är på jakt efter en vanlig kavaj men det är alltid något fel på alla. Köpte en innan jul som jag lämnade tillbaka. Det har jag fått ångra eftersom att den är slut nu och går inte att få tag i.. :/ men jag kommer att hålla utkik nu under våren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0