Trött och Frusen

Åh torsdag! Som jag sa så dröjer det nog inte länge innan jag sitter och skriver att ja! nu är det fredag hehe. Men just nu så är jag iallafall ganska trött, jag tror ni förstår men det var väldigt trevligt igår iallafall. När jag skulle hem så var det inte lika trevligt. Något hände med bussen så jag fick ta en taxi hem. Det var ju ganska skönt, men mycket irreterande när man står på stenungusnds station mitt i natten och fryser.

Här får ni outfiten också! Idag är jag extra snäll! :)




♥Skinnjacka från Mission
♥Klänning från Filippa K
♥Svarta Primeboots
♥Strumpbyxor från H&M
♥Klocka från Guess
♥Armband från Marc By Marc Jacobs
♥Örhängen från Friis&Co

Kommentarer
Postat av: Hanna N

naw viccis, jobbigt!

2009-01-15 @ 21:43:38
Postat av: sara

Snyggt!

2009-01-19 @ 19:09:41
URL: http://lorensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0