Trött på dig och dina kommentarer!

Linnea, Mimmi, Lina eller kanske ska jag kalla dig Anonym? Frågan är vem det är som har högst iq? Du eller jag?  Linnea eller anonym eller a du väljer själv vad du vill kallas, skriver från samma ip adress 90.230.103.17 ? Klocklslagen direkt efter varandra HAHA säger jag bara .. ? Vad vill du med dina kommentarer?  Precis som jag sa så säger detta ganska mer om dig en om mig ditt jävla Stolpskott! Jag tror inte att detta handlar så mycket om iq utan om ditt sviktande självförtoende som inte verkar ligga på topp! Hoppas du tar dig en funderare innan du börjar skriva något här igen!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är ingen idé att du tar åt dig av sånt skit snack. Skaka av dig den kritiken istället!

2009-01-13 @ 08:13:30
URL: http://finest.se/FannyPettersson/
Postat av: mimmi

hej victoria, fick lite ont i magen när jag läste mitt namn där. Vill bara säga att jag gillar att läsa din blogg, skulle aldirg skriva ngt elakt. Och ja, ta inte åt dig av något! :)

2009-01-16 @ 16:39:15
Postat av: anonym

undra vem som har dåligt självförstroende som måste banta som en idioto, men skit samma, om man inte känner sig träffad ska man inte bry sig.

2009-01-18 @ 15:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0