Torsdag

Lyssnar på NRJ och känner att vissa låtar bara är fööör mycket, eller aa man börjar ju ändå tröttna efter att ha lyssnat på samma låt ett antal gånger. Skolan började idag och vi hade redan två nya lärare, i franska och geografi. Hoppas åtminstånde att Josephine (franska läraren) kan liva upp stämningen på lektionerna, vilket hon faktiskt gjorde idag. Hoppas att det inte blir en alltför jobbig sista-termin av franska. Annars var det väl som vanligt. Äcklig korvstroganoff till mat och svinkallt. Ja då menar jag inte ute, utan inne. Nu har jag precis avslutat jobbet och ska väl snart åka hem. Pappa och jag tar nog en sväng till affären och handlar lite. Mamma, Caroline och mormor har varit i Borås och fixat i Carolines lägenhet så dom blir sena, vilket betyder att jag får göra mat. Jag ska faktist göra kebabkyckling med kebabsås. Väldigt smarrigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0