The Strangers

Igår så satt jag och kollade på United 93 när Caroline och Patrik kom hem och sa att dom hade hyrt en film, jag blev lite sur för jag hade planerat att kolla på den tills de sa att det hade hyrt den nya skräckfilmen The Strangers som jag har hört en massa raklam på NRJ. Jag ändrade mig genast och spelade in United 93 istället. Jag vill inte avslöja något men fy vad läskig den var. Riktig psykfilm typ. Den var inte så jätte bra, ganska meningslös. Ni som har sett den förstår nog vad jag menar. Men iallafall så har jag ju sett den. Phuu, lite svårt att sova var det dock.




Kommentarer
Postat av: emelie B

Nämen vilket sammanträffande, jag kollade med på den igår :P Hur är de med Viccan annars då ? :)

2009-01-20 @ 16:16:02
URL: http://idamariies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0