Stockholm

Efter en lång dag med shopping, plugg och städning ska jag snart gå upp pch sätta mig med te och aprikoser framför tv:n. Igår var det horror night hos Julia med Josephine, Amanda och Linda. Vi gjorde Rocky Road och kollade på två olika filmer som inte var så bra, men rysare brukar som sagt inte var skärskilt bra. Som jag skrev förut så ska jag till Sveriges älskade huvudstad Stockholm imorgon. Och det första besöket kommer att vara på Natalie Schuterman, men jag kommer även att besöka Urban outfitters och de vanliga butikerna Topshop, H&M och Zara. Topshop har ju alltid lite extra att bjuda på till skillnad från vårat i Göteborg. Klockan fem åker vi för att at tåget som avgår klockan sex. Det ska verkligen bli roligt :) hoppas att jag inte kommer att komma hem tomhänt bara, men det är nog ingen risk. KRAMPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0