Ståltråd och Räkor

Då var det fredag igen! Men det känns som att det är tisdag, eftersom att skolan började igår.. Ikväll är det Lets Dance på tv och jag är inget superfan precis, men nu är det ju så att Isabella Löwengrip ska vara med och det går ju inte att missa. Sofia kommer även ut. Jag, Sofia och Sebastian hade tänkt att göra något kuligt denna fredag. Iallafall blir det räkor ikväll (muuummms) Vi kommer också ta en sväng till ica för inhandlande av godis. Eftersom att det inte verkar finnas så mycket annat att göra så får det bli kvällar som denna. Jag vill också påstå att det är jävligt skönt! Inte göra någonting. Nu har jag druckit en kopp te som är det godaste som finns. Nk:s röda julte, jag är så gott som beroende!

Idag har jag även varit hos tandläkaren för att min ståltråd som sitter i underkäken lossnade när jag åt för några dagar sedan. Så jag åkte hem innan 12 och missade tyskan. Sedan cyklade jag till gymmet, och det var skönt. Har inte tränat på ett tag så nu är man slut i hela kroppen och vad är då bättre än att bara slappa? Hade dock inte bangat att åka in till mitt andra hem, Kullavik men det får bli någon annan gång för alla verkade vara upptagna med olika saker.. Föresten så måste jag påstå att det är roligt att läsa Sanjas inlägg, eller vad säger ni? hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0