Skolstart 2009

Åh nej! Nu börjar all igen, och jag kan säga att jag har ångest! Men den går nog över när man väl börjat. För jag tror att det är det psykiska innan man känner av. För när man väl börjar så är ju allt som vanligt igen. Dock kom jag på precis att det är torsdag, då är det franska på morgonen och då fick jag ännu mera ångest! Jag hatar franska :S Ussch, tror nog inte att det kan vara en sämre start iallafall.. Såg också att vakna med the voice, mitt dagliga frukostprogram inte har kommit igång än. Vad ska jag då kolla på? Vaknade precis också, och det första jag såg var att det var helt vitt ute! Lite häftigt ändå. När jag gick och la mig var det ingen snö alls. Får väl antagligen bli Uggsen på fötterna idag då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0