Sanja gästar again ♥

Hej allihopa :)

Det är 2009 vilket betyder nytt år och nya möjligheter.
Jag ser fram emot massa roliga resor och nya minnen!

Nu jobbar jag och Vicks om vårt fadderföretag vilket går ganska segt.
Idag är det fredag och äntligen helg. Så uppskattat.
Jag känner för utgång vilket ingen annan gör så det blir antagligen uteslutet.

Ja men nu är det så att Vicks needs a man.
Och snälla killar där ute, hon hatar att "ragga" om jag nu ska använda ett sådant ord!
Men hon vill verkligen ha någon och hon behöver verkligen någon som tar hand om henne!
Och det kan vara tufft, men det är det värt ! :)
Så, är du snäll, rolig och i vickans smak det vill säga kan ta på dig något propert så ta kontakt !
För hon är verkligen en tjej med ett stort hjärta.

Nåja, nog om det jag tror ni fattar.
Vi ses och hörs!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Gabriella

hah sajna ar skon!

2009-01-09 @ 14:50:18
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Lina

haha sanja :)

2009-01-09 @ 23:57:05
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Pål

I'm freee! ;)

2009-01-11 @ 15:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0