Panik!

Nu sitter hos Malin på Särö och Elisabth vid hennes frukostbord och äter frukost.  Snart ska jag ta bussen in till Göteborg igen och träffa Sofia för en liten tur på stan. Olyckligtvis glömde jag min mobil igår innan jag åkte till skolan så jag var totalt tappad hela gårdagen. Ingen mobil inga nummer ingenting, jag var nog inne i varenda butik ovh fråga om jag kunde få låna telefonen och många av dem var snälla men självklart fick jag då inget svar. Tills sist gick jag in till Telia butiken och frågade om jag kunde få låna telefonen. Men då brast det och jag fick panik av att jag inte visste vad jag skulle ta mig till så då blev jag blev helt gråtfärdig men fick ändå samlat mig tillslut och fick tag på Hanna i sista sekund. haha jag hade kanske fått åka hem igen om jag inte hade fått tag på någon.. aja ångest. Nu måste jag hjälpa till att plocka undan och berättar mer senare om gårdagens prinsesskväll :) Puss på er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0