Onsdag

Somnade väldigt gott igår efter att ha läst nya Sofi´s mode. Massa godsaker inför våren! Jag tycker redan att det känns lite varmare, men det kommer väl att ändra sig snart. Fast varmare i skolan lär det ju aldrig bli. Efter skolan ska jag till frisören och äntligen få klippt och färgat håret, det är ju änna på tiden nu hehe. Ska bli riktigt skönt, känner att topparna inte är lika fräscha som dom en gång var. Som ni vet så är det ju kanal 5 som gäller nu på morgonen och lite tända ljus för det blir så mycket bättre om man unnar sig en längre och lugn frukost. Prova själva, hela dagen blir mycket bättre! Idag är det gympa också och vi ska ha handboll weeii, ska bli roligt så jag ser verkligen fram emot denna dag! Puss och hoppas att ni kommer att få en lika trevligt som mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0