Måndag, regn och rusk!

Åh nu sitter jag i skolan och väntar på att tiden ska bli halv tre! Kommer då att ha väntat i en timma på bussen. Segt, det finns ju inte heller något att göra på denna skolan. Men när jag kommer hem ska jag göra svenska läxan och rida. Sedan är det faktiskt också första gången på några månader vi har volleyboll träning. Weei! Kommer att bli kul att träffa alla igen. 

Hoppas att det blir vår snabbt nu så vi slupper detta elände till väder mer regn och rusk. För just nu består min utsikt av regn och blåst, det är knappt ens att man ser ut för regnet. Deppigt! Det är i sådana här situationer man kommer att tänka på sommaren och alla ljusa stunder. Åh sommar...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0