Lördag

Sitter vid bordet med tomma äggskal bredvid mig. Nu ska jag och Sofia ge oss ut på stan igen och Byta Sofias nya Dundup jeans från Grace som gick sönder när hon provade dem. Inte riktigt likt Dundup... Ikväll är det cocktail hos mig och jag är sjukt taggad! Ska bli as kul. Dock kommer jag inte komma hem försen tre så jag måste snabba ryck med allt :) Ska också hinna med att lägga upp mina bilder från gårdagen och nyår när jag kommer hem.. Nu måste jag skynda mig för att vara på stan när det öppnar så vi får ut all tid som behövs ;) Puss och kraaam




Kommentarer
Postat av: amanda

grejaen är den att det är likt. alla jeans mäsken kommer nästnfrån samma tillvärkning bara att olika designers sätter sitt mäske på . så ta och tänk till.

2009-01-04 @ 00:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0