kaos!

Nu var man hemma efter en lång dag i Göteborg. Jag ska nog inte åka in mer till Göteborg på ett bra tag! Eftersom att det är så mycket rea så hittar man för mycket, vilket betyder att man får ångest när man hittar sånt som man inte behöver men verkligen bara VILL HA! Gud ångest på mig. Hittade två favoriter på fiorucci och kommer nog att ha svårt att sova. Har svårt att få tankarna på något annat. Men men, annars känner jag just nu att det behövs lite lugn och ro i min tillvaro. Vill inte tänka, vill inte se. Dock är det svårt när man åker förbi Gabriellas hus och får en massa tankar som bildar fullständigt kaos i huvudet...

  

Kommentarer
Postat av: JAANA

Men hallå Göteborg som är så trevligt och så ska du inte åka dit på ett långt tag? Illa! ;D haha

2009-01-11 @ 01:34:47
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: Linnéa

mysigt att åka tåg!

2009-01-11 @ 01:37:54
URL: http://linneaaz.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Naw jag hörde detta.. jag vill också sitta i Antons bil och åka förbi mitt hus med er !

2009-01-11 @ 02:36:58
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför andvänder du så himla mycket smink? det är finare att vara lätt sminkad! ser ut som en puderburk :S

2009-01-12 @ 22:13:51
Postat av: Lina

Victoria, varför andvänder du så himla mycket smink? det är ju finare att vara lätt sminkad. du ser lite ut som en puderburk, inte speciellt freschi.

2009-01-12 @ 22:16:00
Postat av: Lina

Viccan, varför andvänder du så himla mycket smink? :O ser bättre ut att vara lätt sminkad. du ser lite ut som en puderburk, inte så freschi.

2009-01-12 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0