Jobb och skridskor!

Igår ringde Daniel och frågade om jag ville hänga med och åka skridskor på Bö tjärn idag med ett litet gäng. Självklart svarade jag eftersom att jag tycker det är riktigt kul med skridskor! Han sa även att isen var riktigt fin. Eftersom att det varit -15 inatt så borde den hålla! :) Hehe jag är såå excited över det. Eftersom att det inte är varje dag man kan åka skridskor på en jäätte stor sjö.. Men just nu sitter jag och jobbar så efter lunch kommer mamma och hämtar mig för att sedan köra upp mig.. Hihi det ska bli såå kul.. Daniel sa även att vi skulle grilla korv! Mysigt!



Kommentarer
Postat av: Gabriella

åhh va mysigt =)

2009-01-05 @ 20:55:26
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0