E-house och Kalas

Kom hem från Farmor och Farfar för en liten stund sedan. Det var trevligt vi åt, kollade på Lets Dance och pratade. Efter skolan åkte jag in till stan och träffade Malin, Josephine, Caroline och Hanna på E house NK. Det var mysigt och drack som vanligt Grön passion. Kan inte motstå! Sedan tog jag spårvagnen till Backaplan där pappa hämtade upp mig.

Kändes också väldigt skönt efter att ha varit på Tjörns sparbank imorse och fått reda på massa information till vårat kommande projekt i företagsekonomin. Tydligen så var sista lektionen att jobba med det i skolan idag, så det känns ju lite segt att göra allt hemma bara. Annars är det ändå skönt att göra något annorlunda för en gångs skull. Men annars så funderar på att gå och lägga mig nu. Ska in till stan med mammsen i morgon så då är det ju bra att vara lite pigg :) Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0