Tisdag

Väskan är tung som bly med alla mina böcker i. Matte, företagsekonomi och svenska. Ser bara denna dag framför mig med massa läsning och skrivande, kul eller hur! Men jag får väl se fram emot fredag som kommer att spenderas hos Sofia i kullavik. Det är alltid lika roligt i kullavik, där ska jag nog bo när jag bli stor. Om jag inte då ska bo i en ljus takvåning i Vasa med högt till tak och massa stukatur:) Min dröm bostad är nämligen enligt den modellen hehe. Fast drömmarna om att bo på strandvägen i Stockholm är ju inte heller långt borta...

 

Ibland får jag fnatt och går in och kolla på massa fina lägenheter som man bara VILL bo i.. men jag är ju som jag är hehe.



Dagens:
  • Kavaj H&M
  • Tunika Rabens Saloner
  • Byxor Zara
  • Skor Converse
  • Klocka Locman
  • Smycken oxxo Tiffanys & co Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: johanna

riktigt snygga kläder!

2009-02-17 @ 16:43:57
Postat av: Jessica

Snyggt! Var det länge sen du köpte rabens tunikan och byxorna?

2009-02-17 @ 17:06:09
Postat av: Victoria Lindberg

Tack (: Tyvärr så köpte jag den förra våren men det finns ju nya modeller på Fiorucci! Byxorna är från Zara kids hehe men kolla in och se om de är kvar de är stora i storleken! Kram!

2009-02-17 @ 17:18:06
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Caroline

Klockrena kläder, I love it att du redan börjat andvända dina converse, jag är så sugen på att börja använda mina igen.

Och du skolan...I feel you bro

2009-02-17 @ 17:20:41
Postat av: Julia

exakt min dröm lägenhet också! vi får börja spara redan nu ;)

2009-02-17 @ 18:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0