Måndag

På bussen hem från skolan höll jag på att somna. Jag brukar inte somna så lätt men idag var och är jag riktigt trött. Ska åtminstonde försöka att gå och lägga mig tidigt. Kom just nu precis hem från stallet och det var sjukt kallt både händerna och fötterna var stelfrusna. Man blir ju mer fokuserad på de istället för hästen så det är ganska tråkigt att rida när det är så kallt. Efter maten ska jag bara lägga mig framför tv:n och vila kommer inte att orka träna volleyboll, är sjukt trött och behöver vila om jag ska orka med denna och nästa vecka...

Gjort: Varit i skolan träffat Åsa och varit i stallet
Humör: Bra
Planer: Äta kolla tv och sova
Ser på: Nyheterna
Lyssnar på: Snacket om dunet
Läser: Hollywood fruar den nya generationen
Dricker:  Limesaft
Äter: Kalv...
Bästa: ?
Sämsta: Bussjäveln körde förbi mig och allmänt cp kallt ute!
Väder: Mörkt
Outfit: Stickad tröja från Gant, Jeans från Dsquared skor Bally och armband från Tiffany & co hårklämma från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0