Fredag, eller jag menar torsdag!

Har precis beställt ett plagg på Nelly och vad det är får ni se när den väl kommer levererad hem till mig:) Gå in och kolla förresten! www.nelly.com som har massa fina nyheter! Jag kan ju avslöja så mycket som att det är en t-shirt, inte så speciellt men grymt cool! :) På jobbet idag har jag gjort massa beställningar och ringt runt det var jätte roligt. Man kände sig väldigt vuxen hehe! Hela dagen har känts som om det var fredag. Sanja tyckte också att det var precis som fredag, skönt att det är det imorgon:) Och idag ska jag ha lite lugn och ro:) Ingen stress eller något bara va!

Kommentarer
Postat av: saaanjaa

kolla in min NYA blogg :) har börjat blogga igen, tänka sig :)

2009-02-26 @ 19:48:15
URL: http://tegeltija.blogg.se/
Postat av: Malin K

Jag gissar på Heidi Klum ;)

2009-02-26 @ 23:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0