United Fashion

Igår så var jag på den "nyöppnade" butiken på kronhusgatan som jag beskrev för några dagar sedan. Det roliga var att den "nyöppnade" butiken hade funnits där i 19 år :) Haha så fel av mig, men expiditen förklarade att de hade ändrat sitt koncept och utbud så att det ändå var lite nytt på det sättet. Men iallafall så var det väldigt bra och lungt, vilken kanske inte heller är så konstigt eftersom att det ligger ganska öde hehe. Men helt klart värt att gå dit. Föresten så tror jag att jag glömde skriva vad den hette förra gången så jag gör det nu istället och namnet var inte mindre än rubriken (United Fashion) Det var lite knivigt att ta sig dit men om man tänker sig att man går ut från nordstan ut mot kronhusbordarna vid tyska kyrkan så ligger det i dom kvarteren. Nu ska jag återgå till företagsekonomiplugget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0