Tyst

Kom hem senare idag än beräknat och känner att humöret inte riktigt är på topp. Just nu är det massa olika saker som snurrar runt i huvudet på mig och det är sånt som man bara vill skrika ut och berätta för alla hur man känner men man får inte! Ni vet nog hur der känns, jag tror alla någon gång har varit med om detta! Det är så sjukt jobbigt och saken är att det inte handlar om mig utan några väldigt nära och varje gång jag ser dem och ser deras blick, hur den plötsligt är annorlunda men försöker att dölja det?! känner att det är svårt att hålla känslorna inne för att jag själv insätter mig i deras situation! Och fråga nu inte men vad är det eller sånt för som jag sa så är det någon som jag inte kan berätta! För några år sedan kunde jag vakna mitt i natten utav att ha drömt mardrömmar om det, det gör jag även fortfarande, men för dem är det ingen dröm utan verklighet.  Det som aldrig skulle kunna hända har hänt och jag känner mig fullkomligt maktlös vem kommer det att drabba här näst?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men gud Vickan, låter som något är fel?

Var det något om det vi pratade om igår?

2009-02-21 @ 12:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0