Tisdag

Åh vad trött jag blir på matten! Den är helt fucked up. Vad jag än gör så är det alltid något minus tecken eller en decimal som inte stämmer. Man blir ju inte precis motiverad när det går trögt och matteläraren bara hastar igenom talen. Men jag ligger iallafall inte efter och det är ju skönt. Idag har jag Caroline och Hugo varit och tränat på gymet. Det var roligt och vi börjar tagga upp os nu inför nästa vecka. Annars så ska jag nog bara ta det lugnt, kolla tv och läsa bloggar:) Ganska lugn dag altså. I skolan har det varit fotbollscup så det var harit den stora händelsen under dagen, men det är inte försedan i morgon finalerna spelas. Får hoppas att det går bra för Nösnäs..


Gjort: Tränat och kollat på fotboll
Humör: Trött
Planer: Ta det lungt
Ser på: skärmen
Lyssnar på: Snacket om dunet
Läser: Hollywood fruar den nya generationen
Bästa: Känner att denna dagen varit ganska tråkig..
Sämsta: Fortfarande trött
Väder: Mörkt
Outfit: Stickad kofta från Rabens Saloner, blus från Odd molly kjol och strumpbyxor från H&M, Uggs, armband från Tiffany & co Thomas Sabo



Skor från Diesel! Svindyra 5,695 kr får du punga ut men snygga. Asos

Kommentarer
Postat av: sara

håller med dig om matten. uschusch!!

2009-02-04 @ 07:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0