Tisdag

Åh sitter och väntar på sen kvällsmat, och vet ni vad? Det inte vilken mat som helst utan min älskade thai..Kyckling med currysås hehe. Finns ingen bättre mat på denna jord! Provet idag gick ju sådär asså, kändes inge vidare men jag får se vad resultatet blir. En av MVG-uppgifterna var helt obegriplig, fattade nada. Men den andra gick bra så får hoppas att den kan kompletera! Annars så har jag idag bara jobbat och kommer även att göra det på torsdag.. Älskar jobbet typ! och imorgon kommer lönen och då är det extra kul hihi! Imorgon blir det även ishalllen med klassen och ytterligare plugg. När jag kommer hem ska jag gå och lämna mitt CV som jag gjorde i helgen. Jag hade tänkt att söka till Lasses fisk i Skärhamn:) Har ju egentligen jobb hos pappa men det är alltid bra med fler. Åh nu kom maten och jag är såå huuungrig MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0