Prov

Idag är det prov i företagsekonomi. Det är också anledningen till att updaten varit lite snål det senaste, men det tror jag att  ni förstår. Man blir så trött av att sitta och plugga hela tiden men ändå känner man typ fan att man inte började plugga för 1 månad sedan typ. hehe nä inte riktigt men ni förstår principen. Att man skulle börja ännu tidigare för att det är för att få in alla svåra ord. Får hålla tummarna att det går bra :) Efter så ska jag jobba och efter det denna veckan är det bara småsaker i skolan så jag hoppas på att få en liten lugn stund utan att känna pluggstress. Snart ska jag iallafall sätta mig och äta frukost och dricka te framför tv med tända ljus, finns ingen bättre start på morgonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0