Onsdag

Ska snart börja attestera fakturorna men innan så ger jag er ett inlägg. Sitter och lyssnar på Nrj och jobbar. Just nu spelas Infinity (så uttjötad) och börjar snart få huvudverk känner jag. Ikväll ska jag och mammsen gå på bio :) Changeling ska vi kolla på och jag har hört av många att den ska vara väldigt bra så det ska blir kul att se. Caroline hämtar mig här runt 5 så jag hinner hem och chilla lite också. Hade mattelektion idag och fick gjort massor och det känns som att några bitar börjar falla på plats! Super skönt verkligen för är det något man får ångest över så är det fan matten om man ligger efter. Jag tror nog att ni känner igen er.. Men skönt iaf att det inte blir mer matte på någon vecka. Det är ju verkligen sjukt vad det går fort nu, känns ju inte precis längesedan man satt och beklagade sig över att jullovet var slut..

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Pluggar du matteB nu ??

2009-02-04 @ 14:55:59
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ja.. Hur gåår det för dig? Vad är det för matte du läser? Pussssi

2009-02-04 @ 17:47:49
URL: http://victorialiindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0