Onsdag

Har just varit ute i garaget och hämtat skridskorna. Det var kallt som sjutton att bara gå ut i morgonrocken!   Idag ska jag bara ta det lungt. Ingen pluggstress (bara  läxorna då) ingen träning, och inga större planer som tar massa tid utan bara vara! Ska bli så skönt. På fredag ska jag och Sebastian gå på bio :) Män som hatar kvinnor, vi hade igentligen velat gå i Göteborg men alla platser var slut så det får bli fredag klockan 4 i skärhamn hehe konstig tid va! men det är ju premiär så det går väl an ändå, då har man ju massa tid på kvällen sedan. Det är ju faktist ganska smart ändå, fast svårare för de som jobbar då. På lördag ska jag till Josephine till hennes såkallade ff- hus hehe har fått lite inside information ifrån henne så det ska nog allt bli trevligt ;) Nu ska jag ta mig ikragen och fått gjort de sista glosorna som det kommer att bli förhör på första lektionen....


Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt med en lugn dag.

Jag vill också gå på bio, vill också se Män som hatar kvinnor. Verkar verkar jättebra!

2009-02-25 @ 13:00:27
Postat av: Gabriella

Ahh Man som hatar kvinnor! Jag vill superdupergarna se den filmen! Bara aalskar bockerna =)

2009-02-25 @ 14:34:51
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0