Nässpray någon?

Vaknade och trodde var klockan var halv 4 men insåg snabbt att klockan var kvart över 6 när klockan ringde. Sånt är lite deppigt när man tror att man ska kunna gå och lägga sig igen. Vaknade också med en rejäl nästäppa så jag tror inte att det blir någon simning med gympan idag.. Inte för att jag är skärskillt besviken över att slippa behöva gå ner i den kalla poolen när det är så kallt ute :) Inte för att jag inte gillar gympa, men det känns skönt att slippa frysa ännu mer än vad man gör i våran kalla cpskola! Igår fick jag veta att Sanja och Anna hade varit hos våran "trevliga" rektor. Antagligen blir det vi som blir nästa års festkommité. Så nu slipper man tänka på vad man ska ha som projekt arbete:) En stor lättnad om jag får säga det själv. Efter skolan ska jag jobba, och det ska bli skönt efter en veckas uppehåll:) Pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0