Måndag

Ny vecka! Ska man vara glad eller känner man att orken bara försvinner? Jag tror  ändå att man ska vara glad? Eller vad säger ni? Ny vecka betyder många saker, närmare ljuset, närmare sommaren och närmare värmen:) Jag hoppas hoppas hoppas att snön kan försvinna så fort som möjligt och låta värmen komma snabbt! Känner bara hur alla värkläder i garderoben blir dammigare och dammigare. Förresten så glömde jag min kamera hos Sofia i fredags så jag vet inte riktigt hur det ska bli denna veckan med outfits och så vidare.. :/ Men de kommer :) Här är iallafall några av Sofias bilder från fredags.


Kommentarer
Postat av: charlotta

jag undrar bara om du vet om det är den dsquared klänningen hon i rosa har på den tredje bilden :)

2009-02-23 @ 19:01:52
Postat av: Victoria Lindberg

Japp! Grymt fin plus att hon var väldigt brun :D

2009-02-23 @ 19:28:13
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: charlotta

ah det var väldigt fint :) kolla på den men köpte den tyvärr inte, åkte ner för någon vecka sen och tänkte göra det men dom hade tyvärr skickat tillbaka den :/ lite surt..

2009-02-23 @ 20:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0