Lasses

Dagen blev inte så lugn som jag trodde. Under dagen kollade jag lite i almernackan vilket jag INTE är dålig på i vanliga fall. Jag insåg genast att dagen inte skulle bli som jag trodde med Matte läxa Franska inlämning och Protokoll skrivande tills imorgon så ja! Jag har haft fullt upp hela dagen. Har även varit och lämnat mitt cv på fiskaffären whehoo. De blev så glada så, så jag hoppas att jag får jobb där i sommar! Men mitt i allt tog jag ett break och gick på spinning med Caroline och Patrik. Skönt och få lite annat att tänka på. Nu är nästan allt klart så jag kan snart gå upp och slänga mig på soffan och titta på tv och bara njuta av att helgen närmar sig. Fick just ett samtal av fröken Dellborg, och vi snackade massa göttigheter;) bland annt om lördag då det ännu en helg blir destination kullavik! Åh vet ni vad? JAG ÄLSKAR DET! På fredag efter bion ska vi kolla på Austraila och äta räkor och kanske om Sebastian vill kolla på Benjamin button också:) Imorgon blir det ytterligare jobb så det känns gött eftersom att februari inte består av särskilt många dagar.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vickan du låter så vettig.

Pluggar hela tiden och har fullt upp, jag är så tappad. Vad spenderar jag mina dagar med..hmm, datorn?



Vi älskar att ha dig i Kullavik också.

See you on Saturday Bitch (L)

2009-02-25 @ 23:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0