Hemma

Hemma igen efter en lång resa. Tiden går så snabbt så man inte ens hinner blinka! Nu sitter jag hemma och har gjort äggröra till frukost. Älskar allt med ägg typ haha. Dessutom ska det vara riktigt kryddigt! Kylen var ganska tom så jag fick ta det som fanns. Annars så ser jag bara denna dag med massa uppackning och städning. Men antagligen ska jag på bio med mamma ikväll på Australia för det är sista gången den går idag i skärhamn och jag har inte sett den, så ett trevligt slut på sportlovet kan ju inte bli bättre med en förhoppningsvis bra film:) Under veckan har det inte varit skärskilt bra update men jag tror att ni förstår medtanke på de fullspäckade schemat och en allmänt orklös Victoria hehe..

<3


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att du är hemma igen, har saknat dina snygga outfitbilder:)

Hur är primebootsen (de höga) i storlek? Har aldrig provat. Fler bilder på dina skulle uppskattas:)



´Ha det bra!

2009-02-15 @ 11:27:51
Postat av: Victoria Lindberg

Tack :) De höga ska vara lika i storlekt men jag anser att det inte är det. Jag provade inte mina för jag hade ont om tid i butiken så jag var tvungen att lämna tillbaka mina för ett par större men storleken fanns inte då så jag går spänt och väntar på att de ska komma in igen.. Jag har 39 på mina låga och behöver ha 40 i de höga. Kramis!

2009-02-15 @ 12:13:23
URL: http://victorialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0