Fredag

Sitter i biblioteket i skolan och väntar på bussen. Den går om en kvart och det känns som en evighet tills dess. Klockan 4 (Stört konstig tid) börjar Män som hatar kvinnor på bio. Ska bli jätte kul att se om den är lika bra som boken, men enligt blondinbella så var det den bästa svenskgjorda film hittils, så oddsen är ju bra iallafall. Annars kommer dagen vara ganska chill. Räkor som jag aldrig äter kommer att finnas på bordet när jag kommer hem ! Jag älskar allt som har med skaldjur att göra. Lite roligt att jag då kanske kommer att jobba i fiskaffären till sommaren haha. Olaglig som jag också är så har jag bränt ut Austrailia som ska ses på ikväll, älskar när man har hela fredag inplanerad. På lunchen förut så åkte jag med Lotten i hennes lilla söta cab till Ica kvantum och köpte godis medan hon hämtade lite saker hemma. Tiden blir tajt innan bion så man får ju passa på medans man kan:) Pussiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0