Framme

Hej allesammans! Nu sitter jag i våran lägenhet och surfar lite. Kom fram vid 12 tiden efter en ganska sömnrik natt! Då menar jag bokstavligt.. Nätterna brukar vara ganska sömnlösa annars men jag har lite sömn att ta igen sedan några helger tillbaka. I torsdags så var jag inne i Göteborg så bunkrade jag upp med tre olika teer från NK. Just nu dricker jag cocomilk som är ett rött. Jätte gott så om ni är förbi NK:s nedervåning så kolla gärna in för det luktar jätte gott och det är kul att kolla på alla olika sorter. Idag har vi fixat liftkort så det är bara att sätta på sig skidorna och ge sig ut i backen. Just nu har jag tänt massa ljus som vi hade med oss och det är MASSA snö och det snöar även ute. Imorgon ser det ut som att det sak bli fint väder så det kan ju inte bli bättre. Jag och Sofia ska ut senare och ge oss ut på jakt efter ortens bästa nattkulbbar och after ski barer. Det kommer då inte att bli en lugn vecka;)

  
   

Bilder från förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0