Beyond

Retro... Har nu öppnat i arkaden på Topshop i Göteborg. Häftigare ställe får man ju leta efter, men et luktade lite sådär gammalt precis som det gör på second hand butiker. Om man fick beskriva det med 1 ord så är det CIRCUS, men jäklar va massa kläder, det är helt sinnes. Ni måste ju bara gå dit. Jag själv ska snart in till stan igen innan jag måste hem och Ångest av hägsta gra ikväll när jag måste vara hemma och Sebastian Martinsson ska ha 18 års fest på Aveny no1. Jag blir så deppig av skolan som håller på att fucka totalt, jag orkar inte med den. Och västtrafik kan ju dra någonstans. Fy fan för kvällar som denna. Alla kommer att ha rå ball på Aveny och jag inte kan komma för att jag bor på cp tjörn, jag ska aldrig bo i skärhamn .. åååh jag hatar skolan och skärhamn just nu. cpcpcpcp.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Klaga inte på västtrafik.. här finns inga bussar, det är ett äkta helvete.

Kul med Retro!

2009-02-21 @ 17:30:15
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Lina

affären ser jättenice ut!! nej precis gabbie.. önskar det gick bussar härifrån till avenyn no 1.. eller skärhamn!

2009-02-21 @ 19:02:38
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0