Barbie

Jag har alltid varit en riktig Barbietjej! När jag var liten kunde jag sitta uppe på nätterna och leka med dem och deras perfekta utseenden och kläder i evigheter. Jag tror att antalet av dem stoppade på mellan 40-50 st. Fast nu ser ju min vardag lite annorlunda ut och under New Yorks fashion weekfyllde Barbie 50 år i och de firades genom en modevisning med barbieinsperation. Att ha sett och upplevt detta måste enligt min åsikt ha varit mycket underhållande eller vad tror ni? Skorna de har på sig är ett specialsamarbete med Cristian Louboutin.. Kan någon vara snäll att ge mig ett par? För vem hade bangat ett par barbie pjucks från Louboutin? Inte jag iallafall!




Kommentarer
Postat av: Anonym

fast att ha den inställningen att barbie har det perfekta utseendet är ju inte speciellt bra! din reality inställning är kanske inte riktigt på topp då? de flesta tkr ju precis tvärt om.

2009-02-19 @ 15:56:18
Postat av: Victoria Lindberg

Jag gillar folk med seriösa tolkningar! Fortsätt så

2009-02-19 @ 16:04:31
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag håller med dig Vickan och kläderna är ursnygga ju, klänning från Vera Wang på studentbalen, ja tack! Underbar



Du som kommenterat, ingen bryyyr sig. Keep your comments to yourself för Vickan är inte som "de flesta" iallafall.



2009-02-21 @ 12:08:34
Postat av: Josephine

2009-02-22 @ 11:19:26
Postat av: Josephine

Precis! Alla vill ju inte precis vara som de flesta din jävla nobody haha! Grymt snygga kläder och skor Vickan!

2009-02-22 @ 11:21:10
Postat av: Linn

Du som kommenterar kanske skall tänka lite på vad du själv har för inställning. du verkar ju inte ha så mycke till liv, jag menar kolla viccans blogg varje dag och komentera en massor jävla skit ? det måste ju vara något du är avundsjuk på för annars skulle du ju inte lägga ner så mkt på att kolla och komentera. Håll dig till dig själv, och tänk mer på hur du själv beter dig. för jag börjar bli jävligt trött på dig och dina dumma komentarer. OMOGET !! och om du nu tycker att hon har så dålig inställning och för mycket smink på sig och allt vad du nu komenterat så kan du ju stå för vad du tycker och hålla dig till samma namn när du komenterar eller iaf skriva ett namn !!



Stand up for yourself, your the greatest vickilickie!

2009-02-22 @ 20:18:56
Postat av: Caroline

In your face.

2009-02-24 @ 00:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0