Acne problem...

Vacker dag idag, eller hur :) Idag har jag varit på Torp i Uddevalla med familjen stolt. Mycke trevlig liten utflyckt hitta lite saker som jag blev lite småkär i. Men väl inne på Pondus hittade jag massa fina byxor, har typ 1 par. Filippa K har gjort ett par jätte snygga ridbrallor som satt som ett smäck, men jag köpte ett par "riktiga" ridbyxor i torsdags så ja får väl använda dom haha. Är väldigt sugen på ett par Acne jeans, hittade skit snygga dessutom men fanns inte i min storlek så får väl kolla på NK. Gå in på deras hemsida och kolla dom har skjukt snygga kläder. Jag gillar modellerna Hep och Hex. Hitta också en jätte söt odd molly blus.. ska nog slå till på den när jag åker in till stan på tors. Behöver verkligen nya kläder!
 
Förutom min lilla dagsutflyckt har jag på med min favorit rätt i ugnen. Svamp, palsternacka, lök, morot, majskolv , salt och olivolja. Jag lagade detta till Amanda när jag bodde hos henne under tiden hennes föräldrar var bortresta, tro mig det blev en riktig succé! Hade även tänkt att ta en promenad med Sebastian sedan, med stavar hehe. Har aldrig provat så får se om det är kul.


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0