Tisdag

På torsdag är det Vittra vasastan VS Göteborgs Högre Samskolan´s kick off på modesty. Ska bli nice. Jag vet, torsdag men man får bara inte missa det. Var på samskolans kick off på No1 förra året och det var riktigt kul. Ska hem till Sofia innan med Sebastian och Filip. Har inte träffat min Fialottatok på ett tag. Eftersom att det är utgång på torsdag blir det väl antagligen lugnt på fredag men på lördag är det party igen. Cowboy-tema på Haddocks haha. Funderar dock på vilken outfit man ska sätta på sig haha. Men ett gött gäng blir vi i allafall bestående av Sanja, Lotten, Marie, Josephine, Hanna, Malin, Sofia, Caroline och Sebastian, jag tror säkert de blir massa fler. hoppas nu bara att ingen bangar..



Idag har tiden gått sjukt fort! Dagen började med svenska och kort därrefter företagsekonomi där läraren inte var på plats, vilket betydde att vi slutade. Jag själv som skulle jobba åkte in till torget och träffade Lotten. Jag behövde lunch inför jobbet så vi gick till kvarterskrogen. En dagens som bestod av fisk. Sugen på lunch någon dag så rekomenderar jag det stället. Sen åkte jag till jobbet och jobbade, ganska kul idag ändå. tiden gick ovanligt fort så det var helt okej. Nästa vecka är det matteprov så ikväll ska jag plugga matte och kolla lite tv.


Love


Kommentarer
Postat av: Sofia

Saknar dig med ! och vi har bokat skidresan nu :D

2008-09-23 @ 21:14:19
Postat av: Sofia

Har bokat skidresan nu !!!

2008-09-23 @ 21:16:55
Postat av: Malin K

Vickaan, jag ska inte med på lördag ! :)Hade ingen aning om grejen ens !! But see you on thirsday (och du vet ingen som har ett leg jag kan låna..?)

Puss på dig.

2008-09-23 @ 22:44:50
Postat av: Lina

Gud va kul med kick off ! Hahah förra året va speciellt.. Hoppas ni får det kul ! :)

2008-09-24 @ 02:22:01
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Härligt me massa partayy! =D Parta lite för mig där hemma! Puss love!

2008-09-24 @ 04:23:47
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ska parta för alla och skam va bra fia let´s rock france!

2008-09-24 @ 13:41:55
Postat av: Anonym

Ska parta för alla och skam va bra fia let´s rock france!

2008-09-24 @ 13:46:53
Postat av: Sanja

lördag blir nice

2008-09-24 @ 14:32:16
URL: http://tegeltija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0