Lördag..

Okej.. jag vet att det var ett jävla tagsen nu men man märker av skolan så mycke mer än förut. Har suttit och läst bloggar en del och orka med folk som hänger ut varandra på något så oskönt sett att ta upp deras privatliv, va fan liksom! Enligt mig är det såå no style! aja lite agritioner har jag väl fått av mig nu. Helgen skulle börja med en oplanerad kväll hos Sanja med mat och vin men de sket sig, alla vaaar såå trötta! noot inte jag och sebbe iallafall så vi lagade lite mat och hyrde en film. Det blev inte mindre än bläckfisk med wok och en fet godispåse och te. så istället för att sitta på mitt arsle och inte göra något borde jag ut och röra på mig. Dessutom är det fint väder, kanske ska ta fram stavarna för stavgång?

På tosdag är det fredag! Hehe nej inte precis men då är det Samskolans kick off. ska bli kul. Var inne på sofis snapshots. Gud va jag älskar den tjejen! She´s got style baby! checka bara in alla .. aa kolla själv. Nu ska jag ta tag i mitt liv och kanske städa mitt rum eller gå ut och plocka svamp möhö!

Love


Kommentarer
Postat av: S

min lilla svampplockare :)

2008-09-20 @ 16:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0