Vendredi

Gääsp en dag med ca 2 timmars sömn.. Var på Modesty hela natten lång igår och det var riktig ball där. Det började med en lite shoppingtur på göteborgs gator och där hittade jag nya high-heels från Zara, Jeans från Acne och en sidentunika från Gina. blev nöjd med mina inköp. Letade efter odd molly blusen men hittade inte den någonstans, skulle köpt den när jag hade chansen. Aja inte mycket att göra åt. Jag har ett sjukt bra tips om man är osäker på ett plagg. KÖP det och fundera på det hemma i några dar, du kan ju faktist alltid lämna tillbaka det. Så gör jag alltid, tycker det är säkrast så :)



Efter  stadsbesöket åkte jag Sebastian och Filip hem till Sofia och lagade mat och gjorde iordning oss. Hade planer på att gå till Sticky först men vi insåg ganska snabbt att vi inte skulle hinna dit. När vi äntligen kom iväg hade klockan redan slagit 11 och var inte där försen vid ca halv 12. När vi kom fran var det grymt mycke folk i kö men en liten smitare som jag är lyckades jag gå före alla och ställa mig först och kom in bara efter ett par minuter. Idag blir det bara chill eftersom att det finns en morgondag imorgn också, vilket betyder Haddan.

 
           

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0