Today..

Alla har vi någon som vi är lite avundsjuka på.. iallafall när man kollar in alla kändisar som inte behöver punga ut ett enda öre för dom nya Dior pumpsen eller en Hermés birkin, även om de har hur mycke pengar som helst.. fast de har nog ett jobbigt liv ibland de också.. aja keep on dreaming säger jag haha..

Har varit inne lite på min favorit
Sofi Fahrmans blogg och kollat lite (är alltid först när tidningen kommit ut) Gillar även Style by kling och Engla´s showroom besök gärna deras bloggar, verkligen jätte kul att läsa plus att du får insperation! På Sofis blogg hittade denna bilden, och kolla bara in outfiten


Även om man inte går runt i skinnbyxor varje dag kanske men helheten gillar jag iaf
Ljusblåskjorta funkar dessutom till nästan allt!

Idag har det vart mycke hit och dit, jobb och skola på samma gång det är ju tur att det inte är så mycket plugg än sålänge iallafall. Jag höll nästan på att missa jobbet idag när det är VM i dragkamp precis utanför skolan.. ja ni läste rätt Dragkamp (enligt mig är det inte ens någon sport) bara ett rep som man vill få över en viss gräns. Massa människor från alla världens hörn, vilket då gör att bussarna inte går när dom ska. Vilken tur då att Amanda och hennes mamma kör förbi och plockar upp mig och Anna haha. så de löste sig tillslut, men det kunde ju dock ha gått illa. Satt och tänkte på att jag har varit väldig dålig att lägga upp bilder men sanningen är den att min kamera är så dålig och systemkameran måste man ju ha någon annan som tar med så jag är lite kluven hur jag ska göra. Men jag kommer nog på något:)
Sitter även och tänker på mina kära vänner i US and A. Hoppas att ni har det bra. Snacka om att få typ kulturchock! även om USA kanske ändå är någorlunda likt Sverige förutom att dom äter hamburgare varje dag så är det nog svårt att föreställa sig en sådan situation dom lever i nu..

Imorgon ska Josephine, Hanna, Caroline, Malin och Sebastian ska ut och roa oss på Rio Rio där Sjölins har sin avsparksfest. Funderar vad man ska ha på sig men det löser sig. Ska försöka få en bild då iallafall hehe..
Även om idol är uttjötat så kan ja inte missa de så nu ska jag upp och kolla! Bye Bye


Love


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vi tänker på dig också! jag åt handburgare preciiis;) haha kom hem från simmningen var svinhungrig och tog en ur frysen man bara värmer, asgott:P haha

Ha det kul på Lördag ! hälsa alla! =)

Puss!

2008-09-05 @ 00:50:14
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Lina

hahaha jag åt också hamburgare idag., freaky ! tänker på dej med gumman, ha det superkul ikväll och partäjja lite för mej med! börjar bli lite torrt på den fronten här borta..

Pussne

2008-09-05 @ 07:20:13
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0